Lakeyah - XO

Lakeyah - XO

Lakeyah - XO Song Info:

  • Album Name: In Due Time
  • Artist: Lakeyah
  • Label: Quality Control Music (Caroline)
  • duration: 12:02 a.m.

Lakeyah - XO

Download

Lakeyah - XO Music Video

Lakeyah - XO's youtube Description:

Official Video for "XO" by Lakeyah
Listen/Download: http://lakeyah.lnk.to/induetime

Follow Lakeyah
Instagram: https://www.instagram.com/itslakeyah/
FaceBook: https://www.facebook.com/LakeyahDanaeefp
Twitter: https://twitter.com/LaKeyahDanaeee

#InDueTime #QualityControl

[Intro]
(Legacy)
(Cartel)

[Verse 1]
It's a lot of shit I could've did without you
But I fucked up, 'cause I went and said I couldn't live without you, ayy
This shit fucked up
The closest to me know I'm pissed about it
You the only nigga I regret
'Cause I stayed down, and when you fucked up, I just bitched about it (Ayy)
But I never left
Mom said you was a dog, nigga (Dog), and you missed out 'cause I'm heaven-sent (I am)
Bros told me let karma get you (I will), just boss up 'cause I'm forever blessed (On God)
But I'm sick with it
Gave my all to a bitch nigga (Ugh)
I can only blame me, though
'Cause I'm no good when I pick niggas
They all b? hoes

[Pre-Chorus]
Part of me just wanna move on, but wh?n I try to, I always move back (Damn)
Part of me I wanna prove wrong, word to Stella, get my groove back (That's right)
But I just want for this one time for this fuck nigga just to feel me (Just once)
'Cause if your lies was the knife behind my back, niggas could've killed me like

[Chorus]
How do you expect me to? (How?)
How do you expect me to move on? (Uh)
Let it all go?
Know when I gave you somethin', you got control (Uh)
Of my heart, oh
Oh, oh (Ayy), oh, oh

[Verse 2]
I always seem to run back (I do), but fuck nigga, you love that (You do)
I would laugh when these girls hurt and be dumbfounded 'cause I was that (Damn)
These niggas don't act right (They don't), these niggas really ain't shit (They ain't)
These niggas don't give a fuck if you a real one, they want a fake bitch
So I stopped (Stopped), tryin', and I stopped (Stopped), uh, cryin', uh
'Cause I was up every night beggin' him to stop (Stop), uh, lyin'
'Cause I knew (I knew), and if I ask about it, I know (I know)
I don't really like to check phones, but I figured out that code (Uh-huh)
And you was fuckin' off on a—

[Pre-Chorus]
And part of me just wanna move on, when I try to, I always move back (I do)
Part of me I wanna prove wrong, word to Stella, get my groove back (That's right)
But I just want for this one time for this fuck nigga just to feel pain
'Cause if your excuses was the only thing that I thought about, I could've went insane like

[Chorus]
How do you expect me to? (How?)
How do you expect me to move on? (Uh)
Let it all go?
Know when I gave you somethin', you got control (Uh)
Of my heart, oh
Oh, oh (Ayy), oh, oh

Copyrights

© 2021 Quality Control Music, ? 2021 Quality Control Music

In Due Time Tracklist

  1. Lakeyah - That's Real
  2. Lakeyah - XO
  3. Lakeyah - From the Bottom
  4. Lakeyah - Dirty World
  5. Lakeyah - Young and Ratchet
  6. Lakeyah, Yung Bleu - Perfect
  7. Lakeyah - Too Much
  8. Lakeyah, Gucci Mane - Poppin
  9. Lakeyah - Look at Me
  10. Lakeyah - Easy
  11. Lakeyah - Pressure
  12. Lakeyah - Freestyle